Sidor

söndag, september 30

Äppelklänning.

Min dotter och jag var för en tid sedan på stof o stil. Där valde vi ett tyg till henne som jag skulle sy en klänning i. Hon valde helt själv, fast första valet ratade jag bort direkt. Hon ville gärna ha guldigt paljetttyg. Jag sa att det skulle klia JÄTTE mycket. Hon skrattade och sa att jag skojade. Efter lite letande fann hon det röda tyget med äppel på. Tunt fint trikå. Sen har tyget legat och idag slutförde jag uppdraget. Kära M blev jätteglad för sitt nattlinne. Hon tyckte det såg ut som ett nattlinne eftersom den blev tok för lång. Hon inte den lättaste att fotografera. Ville mest bara visa hur långt hon kunde hoppa på ett ben. Detta är den bästa bilden, så håll till godo.



1 kommentar:

Thea sa...

Å, den var jättefin!
Ungar är väl för härliga! JAg skrattade när jag läste att hon hellre ville visa hur långt hon kunde hoppa på ett ben! Hade kunnat vara min tjej.