Sidor

torsdag, september 13

Klänning och städat hus!!!

Även denna klänningen ska på dop, fast som en present. Får även här hoppas att den passar, kanske inte just nu, men till våren/sommaren.



Annars idag har jag som sagt pysslat. Klippt ut en del nya skor som ska till Uni. Lite napphållare är gjorda och tre beställningar är skickade. Så jag får säga att jag har varit duktig. För jag har även hunnit städa huset. Mina svärföräldrar kommer sent ikväll från Gotland. Huset måste skina lite, om så än för en kort stund. För det går sjukt snabbt för två barn att stöka till ett städat hus. Känns ibland som man bara går och plockar undan hela tiden. Sen jag började jobba hinner jag knappt med något. Skulle skaffat städhjälp. Fast sen å andra sidan blir man jävligt nöjd med sig själv när man är klar och huset doftar Ajax!

4 kommentarer:

Annika sa...

Jag blir så avundsjuk på alla dina fina tyger! Utbudet i tygaffärerna är så urtrist och på second hand hittar jag bara massa rosa-lila 80-talsgardiner.

Jes sa...

härlig klänning. Somrigt tyg.

Lina sa...

Just detta tyg är ju såå fint! En kompis till mig hade med sig detta som sittunderlag när vi skulle på picknick i våras...snacka om att häda!

Sägen, Elin Sigrén sa...

Oj vilken söt klänning! Den är underbar! Elin