Sidor

söndag, september 9

Äntligen

Som jag har längtat efter dessa böcker som jag beställde för EVIGHETER sedan, och nu är de här. De kom redan i torsdags men jag fattade inte att det var mina böcker så jag orkade inte ta mig ner till macken och hämta dom. Det tar max 5 min på cykel men jag har varit så lat i veckan. Pysslade inte ett dugg på min lediga dag utan tog barnen in till stora Malmö och shoppade. Alltid lika trevligt att handla.



Böckerna är så fina. Mest nöjd är jag med min Amigurumi Elisabeth A. Dohrety. Tänk, nu kan jag ockås virka så fina katter och kaniner. Eller inte.
Boken Softies är proppfylld med massor av fina små filurer. Den boken ska med till jobb i morgon. Kanske man kan övertyga någon mindre intresserad att göra något. Får hålla tummarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag har en privat fråga till dig så jag skickar ett mail istället.
//Klocakarbarn

Anonym sa...

Har läst det och svarat. Hör av dig om det behövs

/ T

florin design sa...

Åh, vilka gulliga böcker! Var har du köpt dem?