Sidor

torsdag, september 20

Present till mig!

Idag var det min lediga dag och den blev bättre när jag hade fått gnälla av mig lite. Fick en del gjort. Sydde klart två beställningar (bilder kommer) följde dottern till hennes gymnastik, passade på att gå en runda själv under tiden. Fick sjukt god pizza med mozzarella, parmaskinka och ruccola till middag. Men det bästa av allt var när min mycket trevliga vän K kom med tyg!!!!! En hel kasse tyg. Blev så glad, dottern blev lika glad. Hon går i mina textila fotspår. Det är bra det, att hon är kreativ. Som tack för tygerna fick K´s dotter lite brallor. Det är en bra deal vi har.









6 kommentarer:

Jes sa...

Vilka fina tyger, har hon vart & fyndat på loppis eller har hon rensat i sin garderob. Vilken underbar vän du har :)

Eva i Halmstad sa...

Bytesäffärer är ofta dom bästa affärerna.
Ha en go helg.

Carolina sa...

Förstår att du är glad! Jättefina tyger.

Majtjho sa...

Hon letar på loppisar, hon vill ha något att leta efter. Och nu har hon det.

Japp, hon är en toppen vän!

K sa...

Tack så mycket! Jag tycker alltid att det är lika kul att leta tyg. Byxorna passar perfekt och är så fina!
/K

florin design sa...

Underbara tyger!!! Du har verkligen tur som har en vän som hittar så underbara tyger åt dig!!!!