Sidor

måndag, september 24

Dopkläder.

Jag fick en beställning till en grymt söt kille. Han har det finaste håret jag har sett på en bebis förut. Han vara bara så cool. Han ska döpas snart och det behövdes lite kläder till dopet. Han fick ett par snygga brallor med matchande hakklapp och napphållare. Lillkillen kommer helt klart vara snyggast........





......om inte stora systern blir det. Hon får en matchande omlottklänning. Är sydd i stl 122 så min dotter som drar 110 fick prova den. Tror den kommer passa perfekt. Eller så får vi hoppas det i alla fall.

Samma lillkille får även ett par havsbrallor med svart mudd. Tyvärr dog batterierna på kameran och jag orkade inte ladda dem. Sist men absolut inte minst skickas det även med en liten Torild, och gissa vem den matchar!

3 kommentarer:

Jes sa...

Båda kommer göra succe på dopet. Jättefina byxor och klänning.

Anonym sa...

Jag hoppas det också. Gillar det tyget mer och mer.

/majtjho

Anonym sa...

Tunikan gillar jag skarpt.
/Klockarbarn