Sidor

söndag, september 23

Till mig själv!!!

Häromdagen då K var hemma hos mig hade hon en väldigt fin väska hon hade sytt. Den påminde om en ny väska jag precis hade fått av min mamma och pappa. K´s hade kortare axelremmar. Hon hade sytt den utifrån Knåpmoderns mall. Kikade lite på den och den var väldigt lik den väskan jag hade fått. Jag gjorde en jag också, med lite ändringar så den passar mig bättre. Den fick bredare axelremmar som även blev lite längre. Gjorde själva "påsdelen" mindre. Blev jättenöjd. Men jag har ett stort problem, jag vet inte var jag ska förvara mina väskor. Har funderat på att sätta upp krokar på ena väggen i syrummet och hänga några där. Har väskor lite här och där i huset. Ibland kan det vara rena lotteriet när man ska ta fram en väska. För en tid sedan fann jag 100:- och mitt spårlöst försvunna skärp!!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte snygg väska =)

Jes sa...

Snygg väska, härligt tyg, tycker om prickar :)