Sidor

söndag, september 30

Trädgårdsarbete? Nej tack!

Under gårdagen blev det lite trädgårdsarbete. Inte alls så roligt, det blåste och var kallt. Tänkte enbart på allt jag behövde göra och vad jag ville göra. Rensa ogräs var inte mitt kall igår. Gillar annars att vara ute och pyssla i trädgården. Men vid lunchtid började det regna så då gav jag upp. Skulle ändå in och käka lite. Tror ni jag gick ut i trädgården igen??? Nope, jag och dottern hade tjejtid ute i syrummet. Hon älskar att vara där ute med mig. Hon ska också sy när hon blir stor. Kanske jobba med bilar som pappa. Hon har inte riktigt bestämmt sig. Hon är rolig hon.

Det blev en del gjort igår. Massor av hakklappar som ska vidare till Uni. Några fler blir det som ska finnas på nästa Merkado. Denna modellen är något större än de dregelskydd jag gjort innan.




4 kommentarer:

Jes sa...

Oj Oj Oj va med haklappar, vilka härliga tyger du använt.

Thea sa...

Jösses, mänska! Så många! Och fina.

Thea sa...

Jösses, mänska! Så många! Och fina.

Majtjho sa...

Tack så mycket. Ibland går det av bara farqten när man håller på att sy. Nu är tyvärr min plastadew frotté slut, så det dröjer innan nya kommer.