Sidor

söndag, februari 25

Vad är det gjort av?

Idag har jag då varit på Merkado. Det gick kanon bra. Folk shopppade som aldrig förr. Min favorit gick nästan direkt. Så det är bara att sy lite nya klänningar av det tyg som är kvar. Mina Torildar var mycket populära. Hela 13 st fick nya hem idag. Och alla kommer att få det superbra. Så nu blir det lite pyssel med Torild i soffan framöver. Verkligen kul att folket gillade henne. Kom fram en kille från en tidning av något slag och började prata om vad själva idén till Torild kom från, sedan frågade han vad de var gjorda av. Kunde inte låta bli att små le. Tyg svarade jag och log. Som han skämdes, stackarn.


Själv så shoppade även jag. Köpte ett par super coola örhänge av cajsita. Det fanns så mycket annat jag ville köpa idag men jag höll hårt i plånkan. Väntas nya tyger i veckan så pengarna får gå till de istället.

2 kommentarer:

Isa sa...

oooo va läckra saker du gör! Säljer du online eller bara på marknaden?

Majtjho sa...

Jag säljer på online och på marknader. Såg att du bor i Malmö. Kika förbi Merkado 1:a April.
Eller kolla på tradera ikväll. Då nya kläder är på G.