Sidor

torsdag, februari 8

Kaniner i riket!



Dessa underbara virkgarner kom min kära man hem med igår. Han hade varit och handlat och jag hade sagt på skoj "du kan väl köpa lite garn till mig". Jodå, visst gjorde han det. Tänk vilken tur man har. Så fort barnen hade lagt sig så satte jag igång med att virka. Jag gillar verkligen allt som har med garn/ tyg och pärlor att göra. Så roligt det är, och i väntan på att min maskin ska bli bra så får jag då ta och virka eller sticka.






Så det blev denna lilla kanin. Hon heter Rut. Hon är väldigt liten och blev kanske inte så bra som jag hade hoppats på. Lite söt blev hon allt. Jag har kommit på att jag gillar att fördriva tiden med att kika på massa amigurumi på Flickr. Det finns hur många som helst och ack så söta. Väcker ett grymt ha begär.


Inga kommentarer: