Sidor

onsdag, februari 21

muddväv och plysch

Igår sydde jag lite brallor. Satt försjunken med P3/P4´s Vaken och fick en smärre chock när jag tittade på klockan. Men jag är som en alkolist som suktar efter alkohol. Kan bara inte sluta när jag väl börjar. Så det blev ett gäng, gul plysch brallis med brun mudd och ljus grön plysch med turkos mudd. På bilden ser brallisen mer turkos än grön ut. Men så fel.






Håller på att slå i lite knappar i klänningar så de kommer bilder på dem snart. Ska springa ner och sätta mig och sy nu när lillkillen somnat och Bolibompa (älskade program) visas på tv. Man får passa på när man kan smita iväg en timme eller så. Hade varit lite lättare om dotter gick på dagis, men nu myser vi hemma i 1 år istället. Så lyxigt och så mysigt man kan ha det med en trotsig 3-åring vars idol är Lotta.




1 kommentar:

Jennypenny sa...

Hej! Vart har du köpt det gula tyget?
Mvh Jenny