Sidor

tisdag, augusti 24

Syjunta

I helgen har jag varit på Stoff och Stil och fått ångest. Det fanns mängder med fina tyger så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Ville bara ha och ha. Fick med mig en del hem. Jag blir alltid lika nöjd när jag kommer ut där ifrån.

I söndags fick jag till min stora glädje sällskap av en fin vän. Efter lite övertalning så fick jag henne att sy ett par tajts till sin dotter. Hon led lite av "jag kan inte, jag vågar inte" syndromet. Men lärare som jag är så säger jag snällt "alla kan".



Här poserar min dotter och hennes kompis glatt i sina nya tajts. Dottern i blått glansigt trikå och kompisen i lila velour. Skoja att alla fyra var nöjda med dagens sömnad! Det får vi göra om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rumpaaaaa! ; )
Ser redan fram emot nästa gång : )
Vill göra massor!

Majtjho sa...

Oh, yes!