Sidor

torsdag, augusti 9

Uni.

Igår var jag och lämnade lite brallor och några Torild´s till Cia. Det är Cia som på onsdag den 15:e augusti öppnar butik Uni på V.Rönneholmsgatan 59 i Malmö. Kommer att bli en kanon mysig butik med massor av finfina grejer till våra små kids. Har ni vägarna förbi så ska ni absolut kika in. Mina skor, hättor och haklappar kommer snart även att finnas där.

Jag har nu även anmält mig till Malmöfestivalen. Kommer att stå där på lördagen och söndagen (18-19/8). Jag har ju börjat jobba då och har tyvärr inte tid att stå där en hel vecka. Det ska bli roligt, kommer att stå brevid min vän K som också är väldigt kreativ. Hon och hennes syster driver Sytrarna Å. Kolla in deras sida här. Man kan helt enkelt säga att vårt bord kommer att vara superfint, massor av barnprylar!



Ska ut och sy i mitt grymma syrum. Är så nöjd. Ska ta lite bilder till er idag.

2 kommentarer:

malin sa...

Du funderar inte på att börja sy på heltid? Kikar in i kväll och kollar om det kommit in några nya bilder :)

Majtjho sa...

Det är drömmen att kunna ha råd att göra det. Får börja så smått så länge.