Sidor

torsdag, augusti 16

Förkyld???

Jag har länge gått och funderat på att sy någon form av näsduksförvaring. För länge sedan när jag var i stan var jag inne i en butik som heter Skapa. Den ligger i Holmgången och är en daglig verksamhet för vuxna. Där såg jag i allafall små fodral till näsdukar. När jag var där för ett tag sedan fanns de inte. Så nu har jag sytt några själv. Ser lite trevligare ut att ha näsdukarna instoppade i ett snyggt tyg än i de fula plastförpackningarna som ändå bara går sönder.




Dessa kommer att finnas till försäljning nu i helgen då jag är plaserad på Skomakaregatan i Malmö, i morgon börjar världens bästa Malmö festival. Håller på för fulla muggar att fylla på med lite nya brallor och dylikt. Är ledig idag , min lediga torsdag!!! Skönt med 75%.

3 kommentarer:

Carolina sa...

Jättefina! Hur lyckas du hitta alla dessa olika fina tyger? Lycka till med försäljningen under Malmöfestivalen.

Lina sa...

Smart och jättefina! Tror att jag har sett något liknande, men det kan ha varit för OB tror jag?! (och var det inte på designtorget?)

Gekko sa...

Vad smart! Jag går ju alltid runt med pappersnäsdukar... Får skriva upp det på min att-sy-lista. Om det är ok att jag härmas?