Sidor

måndag, juli 30

Snart är det dags.

Om två veckor börjar jag jobba. Den 13:e augusti närmare bestämmt. Så på dessa två kvarstående veckor ska jag nu göra allt jag skulle ha gjort nu när jag har varit mammaledig. Hur ska jag hinna. Vet att till helgen ska vi göra om ute i utbyggnaden. Jag ska få ett riktigt syrum, med fönster, två stycken till och med. Ska bli skönt att slippa sitta nere i min bunker (källaren). Funderar på vilken färg jag ska ha på väggarna. Kanske rosa.

Så mycke man vill göra och sån liten tid. Suck!

2 kommentarer:

Elin sa...

hej gullet, ungefär samtidigt som du börjar jobba blir jag arbetslös. Kan jag börja jobba som barnflicka hos dig då?
Saknar dig massor! KRAM

Majtjho sa...

Stackars dig gumman.
Det är ju inte kul. Ska du va kvar i storstaden eller ska du ner hit till detta underbara land??? Du är alltid välkommen till mig och min lilla familj!!! Det vet du. Puss!!!