Sidor

tisdag, juli 17

Klänningen är lämnad!

Igår var jag och lämnade bröllopsklänningen och flickornas fina rosa klänningar. Det är alltid lite nervöst när man syr en bröllops- / balklänning om den kommer att bli bra när den är helt färdig. J´s klänning satt perfekt på henne. Hon kommer att bli så fin. Jag lovar att bild kommer från den stora dagen.

Min dotter sov sedan över där. Det är första gången hon sover borta från mamma och pappa, jag räknar inte när hon sover hos mina föräldrar. Det verkar ha gott bra. Jag har inte hört något från dom än. Hon börjar verkligen bli stor min lilla donna och snart är det dags för dagis. På tal om dagis tyckte jag att min lillkille kunde börja gå då, men icke så nicke. I lördags tog han sina första steg och nu knatar han på mest hela tiden. Han är ju inte ens 11 mån. Så nu är det slut på lugnet!

Nu ska jag ta itu med de andra beställningarna som ligger och väntar!

Inga kommentarer: