Sidor

fredag, februari 5

Vill shoppa nytt.


Som många andra har jag sett fram emot Stoff och Stil´s nya katalog. Inte för att jag behöver nya tyger men mest för att njuta av fina bilder och sukta efter lite våriga färger. Dottern hittade massor av fina saker som hon verkligen behövde, enligt henne. Men den får helt enkelt bli en tripp dit under helgen. Har lite klänningar som jag vill sy till mig själv och då vill jag ha nytt. Kan ibland gå in i mitt syrum och tänkta "jag har inga tyger", ni ska veta att jag har mängder. Men ibland blir man förblindad av vad man har. Kanske skulle jag behöva en rensnig. Fast det tar emot. Vi får se vad som man kommer hem med i morgon. De tre tygerna på bilden är dotterns önskemål till klänning/kjol.
Ha en trevlig fredagskväll.

3 kommentarer:

Elsa Bech sa...

Stoff og stil er altid godt :)

Majtjho sa...

Visst är det så!

Elsa Bech sa...

gik direkt derop i går :)fandt en masse tyger....så nu skal det produceres :)