Sidor

söndag, februari 14

Batman 4-ever.

För ett tag sedan påbörjade jag mitt broderi. Det har varit klart ett tag men jag lovade er att jag skulle visa er det på Alla hjärtans dag. Så här kommer min kärleksbild till er alla. Kärlek åt folket, stora som små.


Jag gillar Batman, den gamla varianten som gick när jag var liten, den tecknade. När slagorden kom i små bubblor. Fiffigt och fint. Så varför inte liva upp kärleken mellan dessa två.
Batman och hans följeslagare Robin pryder nu vår stol. Vill ni också göra er ett broderi så finns mönstret gratis här.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Den blev jättefin. Från mej som träffade dej på julmarknaden. Jobbar du som textillärare eller ?

K sa...

Så fin! Gillade tyget runt. Måste träffas snart.

Majtjho sa...

Anonym: Tack så mycket. Jo jag jobbar som lärare.

K: Verkligen, det var så länge sedan.