Sidor

torsdag, juni 14

Världens bästa...

Jag har verkligen världens bästa man. I brevlådan idag låg ett paket som tyvärr inte var till mig. Dottern rev upp det i alla fall och i det låg dessa två böcker. För ett tag sedan visade jag min man ZAKKA tidningen och nu har jag den och en annan som heter For sweet baby. De är på japanska och man är tvungen att förstora upp mönsten, helst med en kopiator. Men så fina tidningar/böcker. Om inte för lite inspiration.



Tyvärr är den nedre bilden lite dålig men så ser det ut när de beskriver hur man ska göra. Så även om min japanska är obefintlig så kan man ändå lista ut hur man ska gå till väga. När kidsen är nattade ska jag bänka mig i soffan med en kopp java och läsa mina nya böcker.



För er som vill shoppa Japanskt så finns de här på Superbussy

Inga kommentarer: