Sidor

tisdag, juni 19

Prislappar.

Min kära man fick i uppdrag att införskaff mig nytt papper så jag kunde göra nya prislappar. Tyvärr var det alldeles för tunt så det gick inte att använda. Men eftersom jag då inte har något bättre för mig så tänkte jag prova något nytt. Hade ändå funderat på att göra roligare prislappar. Så jag satte saxen i pappret och leta bland mina smålappar (bra att man sparar alla tygbitar) och fick gjort en bunt. Blev ganska nöjd med dem. Vet dock inte om jag ids göra så många att jag kan byta ut alla gamla. Det återstår att se.



2 kommentarer:

Ida sa...

fina. Du kan sälja dem löst. Jag ska nog göra något liknande till mina komihåglappar.

Majtjho sa...

Tack så mycket. Det var faktiskt skönt att bara sy på. De fick blev som de blev. Har gjort en bunt till i morse.