Sidor

söndag, juni 17

Dop och ny kjol.


Det är verkligen kanonbra att kunna sy. Igår var vi på dop och jag hade inga kläder att ha på mig, enligt mig själv. Så jag sydde en till ballongkjol i ett blått fint tyg. Det är vita små prickar, sommrigt och fint. Vad hade jag gjort utan min kunskap om sömnad. Då hade det blivit massor av klädbyten vilket hade slutat i en kjol/klänning som jag kanske inte ville ha egentligen. Men nu blev jag skitsnygg!!!
Dopet var mycket trevligt, lille B sa inte ett pip. Bara log. Vilket toppen bebis. Massor av mat och dryck fanns på festen. Det var supergott och jättetrevligt. Det ända som var tråkigt vara att det regnade hela tiden. Men det perfekta värdparet hade ordnat med det största partytält jag någonsin har skådat. Där satt vi alla och mådde prima. Tack C o H för en toppendag!

Inga kommentarer: