Sidor

lördag, mars 20

Hårfint

Regnet bara öser ner och man kan lätt bli lite bitter. Många pratar om att man kan bli deppig på hösten men jag blir allt deppigare på våren, det bara regnar och jag hatar verkligen regn. Då är det mycket bättre med snö. Man blir inte lika våt och geggig när det är snö.

För att lätta upp det hela har jag sytt lite hårband. Några för stora och några för små. Vissa är sydda med olika tyger så det blir två band i ett. Jag älskar mitt hårband som jag fick av Primavera.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fina dom var! Jag kanske också ska stå på Möllevångsfestivalen, om jag inte är iväg och arbetar.

Efwa - Medea sa...

Ååh vad fina och våriga de är!

Solveig Lövendahl sa...

Å, det längst ner i mitten är mammas gamla gardin! Roligt att den kom till användning och fina hårband!

OttoPippi sa...

Grymma!!! Knyt eller resår???

Majtjho sa...

Tack så mycket.
Solveig: Det är helt underbart!
OttoPippi: Det är med resår. För länge sedan gjorde jag med knytband, men blev mest irriterad när jag skulle knyta fast det då håret fastnade hela tiden.