Sidor

onsdag, november 7

Present från mig till dig???

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."


Detta läste jag häromdagen på Jossans blogg som jag snubblade in på via sysidan. Så jag tänkte köra på det. Vem blir de lyckliga????

6 kommentarer:

josephine sa...

Ta mig, ta mig, ta mig, så kanske jag kommer igång med bloggandet igen!!!!
Och med det kreativa på kvällarna!!
Jag PIFFAR gärna!

Elina sa...

oooh!
jag vill.
är så imponerad av dig!

/elina

Cecilia sa...

Helt klart något för mig :D Jag är också ett stort fan av din sömnad!

Anonym sa...

Det här var ju en jättekul idé, vem älskar inte hemliga hemgjorda presenter!

Gekko sa...

Haha, det var ju fullt här när jag såg det men jag har hakat på via Klockarbarn. Kul grej!

Anonym sa...

Vilken rolig idé! Nu har jag också blivit med på den, fast från man made istället. =)/josefinaste.wordpress.com