Sidor

fredag, november 2

Hemlispaketet i bilder

Sådär ja, då har man hittat år bilderna som var försvunna. Mitt hemliga paket dök upp nu iveckan och jag blev som sagt väldigt glad. Där fanns finfina tyger.







Väldigt gosiga ostickiga vantar, vilket passar mig perfa! Fanns även med en liten burk med egen gjort badsalt med doft av lavendel. Jag älskar lavendel. Om jag har tur kanske jag kan bada ikväll efter dottern har kommit hem från sitt hallowenparty. Mannen är ute med jobbet så då passar det bra.

Fick även två läckra band och tre sjukt snygga broderitrådar. Det spinner så i mitt huvud. Åhhh, så kul. Jag blev verkligen skitglad! Tack min hemliga vän.

3 kommentarer:

Jes sa...

Visst är det roligt att få paket :)Vilka fina tyger, och vantarna ser varma och sköna ut, kul att få egengjort badsalt, din hemlis kanske kan tala om hur man gör när du avslöjat vem du tror hon är.

DORIS DAISY sa...

Oj vilket kul paket! Och recept på badsalt vill jag också gärna läsa sedan!

Anonym sa...

Kul att du blev glad :)
Recept på badsalt kommer