Sidor

söndag, oktober 28

Uni

Igår var jag inne i stan och var förbi Uni och lämnade lite nya grejer till Cia. Hon har fått det så sjukt fint inne i sin lilla butik. Ni som bor i Malmö med omnejd och fortfarande inte har varit där, åk dit. Finns så mycket fint. Vill bara ha allt. Viki Petersson har massor av sina fina saker där. Åhhh, så snygga grejer hon gör.



Jag lämnade in massor av skor, haklappar, napphållare och lite nya Torild´s. Ska in till Magdalena som har Butik Gul och lämna lite nytt till henne. Under den kommande veckan ska jag även skicka upp lite av mina saker till Rackamaja. Så nu behöver jag inte längre vara hemlig med var vissa av klänningarna ska till. Är så spännande med dessa småbutiker osm säljer ens saker.



Nu väntas en veckas lov, ska ladda mina batterier. Ska förhoppningsvis hinna med en massa pysslande. Både till mig själv och lite pysslande med dottern. Lillkillen har inte ännu kommit in i den fasen. Men det bådar gott.

3 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Det verkar gå som på räls för dig. Jag är glad för din skull. Lycka till i den nya affären!!!

Jes sa...

ÅÅÅ dina "tossor" är så härliga. Lycka till med affärerna, var oligt att få sälja i småbutiker.

Majtjho sa...

Tack så mycket. Det är verkligen roligt att det går framåt. Håller på att fundera på om jag ska gå ner i tjänst som lärare så jag har mer tid till mitt lilla företag.