Sidor

torsdag, oktober 25

Sjukt snygga tyger.

Jag har världens bästa vän i alla kategorier. Hon heter Elin och var hos mig i helgen som kom, vi drack massor av gott rövin och hade huvudvärk dan efter. Härligt! Hon är en männsika som jag kan komma på mig själv ibland att sakna när jag ser fjortisa sitta på bussen och tissla och tassla. Hade jag varit fjorton så hade det varit henne jag hade gjort det med. Fast nu närmar vi oss båda 30 och vi gör det fortfarande. Ett problem är att hon bor i Sthlm så vi ses inte så ofta. Men det är så skönt när vi ses, det känns som om det vore igår. Hon och några andra flickor blev min familj när jag flyttade 120mil norrut efter gymnasiet. Härliga tider i södra norrland. Puss på er alla. Jag saknar er massor.

När hon kom i helgen så hade hon med sig tyger till mig. SJUKT SNYGGA. Jag vet att de flesta gillar äppletyget, och det bästa var att det fanns massor av det. Jippi!





8 kommentarer:

Ida sa...

Jättesnygga tyger. En vän att fnittra med är guld värd.

florin design sa...

Jag kan bara hålla med, sjukt snygga tyger!!! Det med äpplena är underbart, det skulle jag inte vågat sätta saxen i om det var mitt...

Klockarbarn sa...

Guuud vad avundsjuk jag blir på dem tygerna. Jag gillar allihop men det är klart att äppeltyget är en favorit.

Anonym sa...

Jag är också avis!! =)

Jes sa...

Tygerna är underbara, helt fantastiska, blir lite avis :) Älskar mina vänner men önskar att de kunde ha lite tyggömor de de ville bli av med ibland :)

Gekko sa...

Vilka härliga tyger!! Ser fram emot att få lite alster i äppeltyget, vad glad man blir av att titta på det!

Majtjho sa...

Visst är det snyggt. Har ännu inte vågat sätta saxen i det. Vi får se vad det blir och om jag vågar. Det är ju så fint.

Thea sa...

Oooooo, vilka fina tyger! Kan tänka mig att din kompis var glad att hon hade hittat dem åt dig!