Sidor

söndag, oktober 7

Jag håller på.....

....... att producera lite klänningar. Det var ett tag sedan jag sydde några, så när jag väl håll på att sy till Gul så passade jag på att fortsätta med små klänningar. Minsta stl är 62 och största 98/104.

Funderar på att anmäla mig till nästa merkado som blir helgen den 25:e Oktober. Plats vet jag inte ännu. Men ni som känner er sugna på att shoppa lite nytt kan komma förbi. Jag lovar att meddela tid och plats senare. Eller så kan ni alltid hålla utkik på Merkados hemsida.

Det börjar att dra ihop sig till anmälningar på olika julmarknader ( usch, tänka på jul i oktober då solen lyser och det känns som vår!!!), ska troligtvis stå på Svedalas julmarknad första helgen i december.


Här är en klänning som jag sytt. Har sytt så mkt och fotat så lite. Det blir nog lite bilder framöver. Detta tyget fick jag av min vän K. Skit snyggt. Knalliga färger och bara så finfint.

4 kommentarer:

Jes sa...

Rosa är inte min favofärg men denna klänning gillade jag :)

Dödergök sa...

Vilken fin klänning! En sån skulle jag vilja ha själv ju! Kanske lite längre och större bara. :)

florin design sa...

Vilket underbart tyg!!!!

Majtjho sa...

Tack så mycket, tycker också tyget är underbart. Det är lagom mycket rosa i det. Även om jag själv gillar rosa så kan det ibland bli för mycket.