Sidor

torsdag, maj 31

Sol är lika med hatt

Idag har det varit kanonfint väder, tog en promenad ner till bibblo med kidsen. Skulle låna en bok som jag fick tips om av Klockarbarn. Laddade hela vägen ner om att vi skule låna böcker och att vi kunde ligga i gräset när vi kom hem och läsa de nya böckerna. Fick dock en total besvikelse. Det var stängt, oruttierad mamma som inte kollar upp sånt innan. Får gå dit i morgon. Det blev iallafall nya frallor till fikat vilket alltid är gott.



Igårkväll sydde jag lite, vilket blev några solhattar. Har slut på mina namnband och vet inte hur jag ska göra. Om jag ska beställa nya (de tråkiga jag har) eller om jag ska pröva med någon egen logga, egen designad text. Blir väll att jag beställer de gamla vanliga i väntan på att få tummen loss och välja nya.



Inga kommentarer: