Sidor

tisdag, maj 22

Snart är det sommar!


Så har det varit ännu en härlig marknad med Merkado. Solen var varm och det var massor med trevligt folk. Folk handlade som aldrig förr. Hela 22 Torild´s hittade nya hem och jag slår vad om att alla får det kanon. Själv handlade jag ett ursnyggt halsband av Elin.

Till nästa gång har jag en hel del att göra, men ack så roligt det var. Min syster fick sålt ett av sina finfina lapptäcken. Roligt!!!

Mina kläder finns nu även här. Knallar man runt i Malmö stad kan man kika in i Magdalenas butik och finna massor av fina saker. Hennes kläder är sååå fina. Så det är extra kul att min hänger även där.




Min lillflicka var med en liten stund innan hon och mannen gick för att åka karuseller vilket hon börjar älska. På tal om karuseller är vår lilla sommar tripp till Legoland inbokad.

5 kommentarer:

Cajsa sa...

Grattis att det gick så bra för dig, och kul att se lite foton från i söndags! Har du fler får du gärna visa dem för mig ; )

Ida sa...

Kommer du till Göteborg och säljer också? Du gör så fina saker. Synd att jag inte har några barn.

Klockarbarn sa...

Gud vad det ser härligt ut i solskenet.
Jag vill också men här är det inte så mycket marknader utan blir då torget på lördagar. Känns inte som rätt forum för att sälja sina stickade grejer. Där vill man bara handla så billigt som möjligt.

Majtjho sa...

Cajsa... Jag har tyvärr bara dess två foton från marknaden.

Ida...Jag personligen kommer inte att vara i Göteborg i sommar, men mina kläder kommer att vara där. Vet inte vilket datum. Jag återkommer.


Klockarbarn....Visst är det härligt med solsken. Hade verkligen tur med vädret. Fick till och med lite färg!!!
Synd att det inte finns något liknande uppe hos dig. Du gör så sjukt fina mössor....VILL HA!!!

danielfrilans sa...

Najs att kika in dina grejer på merkado här om sistens.

Vi har länka upp dig, vore kul ifall du har lust att gör likadant?

Kom upp till Street vid Hornstull i STHLM, de köra kalas spännade marknader nästa årets runt. Snart är det barnkläder special.

mvh

Daniel

sylvikitsch.blogspot.com