Sidor

fredag, augusti 17

Softa eller sy???

Då har man sytt i det fina tyget som jag fick av K. Så mjukt och gosigt. Hoppas att kunderna också tycker det. Är lite nervös tills i morgon, alltid den där panikångesten om man har tillräckligt med grejer. Men tar det slut så tar det slut. Inget att göra åt den saken.




Kanske är det bara jag som gillar detta lapptäckstyg. Kanske inte. Tycker det är lite små roligt. Hoppas att det är fler som tycker som jag i helgen. Känner mig lite stressad, har slut på mina prislappar och måste nu ikväll sätta mig och sy lite fler. Hade tänkt softa i soffan och dricka lite vin och ladda mentalt för morgondagen. Kan ta med mig vinet ut i syrummet så kanske det inte blir så tråkigt.






2 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Jag gillar det också!
//Klockarbarn

Jes sa...

Vilken byxfabrik du har varit:) Röda byxor är fint. Hoppas du får sälja mycket & kommer hem byxlös:)