Sidor

torsdag, augusti 9

Lite nya tyger.

I veckan träffade jag min kära vän K som hade med sig lite nya tyger till mig. Ett av favoriterna var detta. Jag älskar lila och detta tyget bara är så snyggt. Håller på att göra brallor i det som kommer att finnas till försäljning på malmöfestivalen.




Som tack för tygerna vill K ha lite kläder till sin lilla kicka, och det blev ett par brallor i ett kanonfint tyg. Även detta kom K med. Det har varit en gammal gardin. Tog till vara på spetsen och använde den i stället för mudden. Brallan blir lite vidare men kommer även att vara toppen nästa år då lilla donnan kan ha dem som knickers.




2 kommentarer:

K sa...

De blommiga byxorna passade perfekt! Tänk vad en gardin kan bli. Jag tycker absolut att du kan sälja dina virkade små saker. Roligt med annorlunda leksaker som ingen annan har!

Majtjho sa...

Så bra att dom passade. Tack för igår!!!