Sidor

torsdag, augusti 30

Ledig dag.

Idag är det min lediga dag. I alla fall från mitt jobb. Så det kommer bli en dag ute i syrummet, vilket jag har längtat till. Har inte haft tid eller större ork till sömnad i veckan. För det är ju hemskt rent så trött man kan bli när man jobbar. Är helt nockad på kvällarna när barnen väl har somnat. Men nu efter morronkaffet är jag fit for fight, yes box här ska det sys.





Igår kväll när jag slötittade på Weeds gjorde jag klar min lilla virkade filur. Det skulle bli en liten elefant, men vet inte riktigt om det blev det. Vad det nu än blev så tycker jag att den är lite söt.

7 kommentarer:

Carolina sa...

Jag tänkte direkt på elefant när jag såg den! Fin

Anonym sa...

men ack så söt! va proffsigt du virkar (?) eller är den kanske stickad?

Anonym sa...

never mind, läste att den var virkad!

Jes sa...

Men vilken sött!! Jag har ett virkprojekt på gång sen i januari!!! det skulle bli en apa från made by you, men vag och virkningen går inte riktigt i hop nu så den ligger och vilar, dels tror jag att jag virkat så vem vet vad det blir när den är färdig, en unik liten figur lär det bli.

Strumpstickan sa...

Den är jättesööööt!

Majtjho sa...

Kul att ni gillade den, den fick många glada miner i Folkets Park, tyvärr fick den inget nytt hem....

Anonym sa...

Vilken gullig elefant undrar om man skulle kunna lyckas få ett mönster