Sidor

tisdag, juni 19

Nystädat.


Idag har jar städat medans dottern lekte med sin kompis. Det underlättar när hon inte är hemma. Slipper avbryta för att läsa bok, sätta på musik etc. Så i mitt hem luktar här nu Ajax, gott! Min son är livrädd för dammsugaren. Han gallskriker och får panik. Det är jättesynd om honom. Synd om mig också som får bära runt honom medans jag dammsuger. Innan kunde jag göra det under tiden han sov, men icke nu.
Har även haft tid att sy lite. Solhatten är från en liten duk jag fick av K. Börjar tröttna lite på solhattar, får nog göra lite annat nu ett tag.

2 kommentarer:

Elin sa...

Hey baby!

Kul att se att du har massor att göra på din lediga tid. Jag saknar dig massor och hoppas att vi kan ses snart igen framöver.
Jag blir arbetslös i mitt på aug, så vem vet? Kanske jag börjar söka jobb i Malmö...?
PUSS

Majtjho sa...

Tjena!!

Visst nej, här ligger man inte på latsidan. Måste hålla igång. Jag börjar ju snart jobba på riktigt. huva!!!

Är din tjänste tid slut nu??? I såfall tycker jag verkligen att det passar sig att flytta söderut.

Miss you baby!