Sidor

söndag, juni 3

Ännu ett par.

Det har blivit ännu ett par skor till samlingen. Har fler att sy, blir lite ändringar under vägens gång, så snart har jag ett par perfekta skor. På tal om skor, kolla in dessa små minitofflor. Superfina.




För ett tag sedan sydde jag denna klänningen till min storasysters dotter. Älskar detta tyg (vilket jag gör med nästan alla mina tyger) som är färgstarkt så man blir glad. Hon var jättefin i klänningen och har fått massor av glada kommentarer när hon har haft den på sig. Kulkul för mig. Ska sy ett par tajts till henne i oranget och rosa randigt. Kan nog bli riktigt läckert ihop.

4 kommentarer:

Lina sa...

Oj vad fina de här tofflorna blev! Jag hittade tyvärr inte någon bok på loppis sist...den hade nog gått innan jag kom...men jag kan fortsätta hålla ögonen öppna!

gullhjärta sa...

Jättefina tofflisar!

Jes sa...

Va coolt det blev med olika färger på tofflorna de är urläckra!

Majtjho sa...

Tack så mkt.

Liksom: Det gör inget. var och lånade en bok idag på bibblan som hade 2 st skomönster. Får se hur de blir. Annars kanske du kan rita av dina mönster o skicka???