Sidor

måndag, januari 29

Tradera


Har idag lagt in några av mina brallor på tradera. Får nu se hur det går. Fick inte sålt särskilt mkt igår på merkado. Det var väldigt stilla hos alla försäljare verkade det som. Ingen hade någon spurt. Men sen är det också januari och alla behöver laga sina hål från decembers julshopping. Nästa Merkado är i slutet av februari, får hoppas på fler köpsugna då. Fick en del beställningar igår, kul. Alltid roligt med lite nytt. Håller även på att kolla om man inte kan sälja på någons webshop. Talar om vilken när allt är klart.

Är inne på strumpa nr 2. Har inte alls mkt kvar. Så sjukt roligt att sticka strumpor. Det blir nog en del på Merkado nästa gång till försäljning. Har även hittat ett gammalt mönster på stickade små tofflor. Ska prova och se om jag klarar av det. Allt handlar om att vara koncentrerad när man läser mönstret första gången, sen går det av bara farten.

På tal om stickning har jag nu anmält mig till detta. Ska bli spännande och se vad som väntas. Kan tyckas synd om den som får min. Usch så ska man inte säga. Jag har stickat hur många som helst.

Inga kommentarer: