Sidor

onsdag, januari 24

Panik!

Sydde tre par byxor i detta tyget, mer räckte det inte till. Helt underbart tunt fint tyg som jag lyckades lägga vantarna på. Hel nöjd. Min lillkille fick ett par. Han är supertuff i sina.






Jag har med idag enbart 4 dagar kvar till merkado. Har lite panik, känner att jag borde jobba mer. Har en hel del plagg att ta med mig men känner att det inte är tillräckligt. Lika dant kände jag inför julmarknaden och visst räckte kläderna då. Men man känner nog alltid att man vill ha mer o mer.
Igår kväll när jag inte hade så mkt att göra la jag ut några bilder på de senaste sydda plaggen här. Fick massor av fina kommentarer. Det stärker ens självförtroende lite. Blir lite stolt.
Kommer att lägga ut några kläder på tradera på måndag. Håll utkik.
När jag hämtade posten så ville jag så gärna att det skulle vara ett paket till mig. Men icke så nicke, bara en bunt reklam lappar från olika barnboksklubbar. Kan man bli mer deprimerad. Man har längtat sedan man gjorde sin beställning och vill att det skulle komma igår. Men jag får snällt vänta på mina fina sockgarn. Har ändå inte tid just nu att sticka strumpor.

Inga kommentarer: