Sidor

lördag, juni 18

VINNARE ÄR....

 
 ... det blev en hel del lotter att skriva. Tackar alla som var med denna gång. Verkligen jättekul. Får se till att det blir en tävling till snart igen. Jag fick prima hjälp av min dotter att dra en lott. Hon var verkligen en klippa på detta.
 Så jag säger GRATTIS till CARINA som vann.


Bara namnet Carina sa mig ingenting först, men det är ju tjejen bakom det finfina märket Rino.
Grattis än en gång, maila mig din adress så kommer det inom kort ett paket till dig.

Eftersom det är festligheter när man drar en vinnare firade vi med det godaste godiset ever: Jelly Belly eller även kallade Jelly Beans. Min favorit är de vita (kokos), de är alla uppätna när bilden togs.


Ha en fortsatt trevlig lördag.

2 kommentarer:

carina sa...

Wow! Tack, vad roligt :-D
Jag mejlar dig!

Kiiromi sa...

Heej,

Vilken fn blogg! Och tack för den godingen!! :)
Vilken skoj idé föressten

Här har du ju massor av fint att titta på.

Tjingeling Mia