Sidor

onsdag, juni 23

Lite nya tyger.

Det var ett tag sedan sist. Det blir så ibland. Att man gör annat än pysslar och bloggar. Jag har nu semester och det är gott. Vi började med några mysiga dagar uppe i en stuga i norra Skåne.


Det var så skönt att inte göra någonting, inga måsten och verkligen total avslappning. Så nu är jag redo för ledighet.



Vi metade, gick på upptäckar jakt. Både i skog och på loppis. Jag hittade lite finfina tyger och en del annat fint.

Var på ett underbart litet fik som även var en loppis. Var man sugen på att köpa stolen man satt på gick det bra. Fast brickan jag ville ha såldes tyvärr inte.


3 kommentarer:

Palven sa...

Härliga fynd - det bruna var superfint :o)

Anonym sa...

Jättefina tyger allihop / Jag från Malmö.

Helena sa...

Läckra tygfynd!!! Nu blir jag allt lite nyfiken...var någonstans i norra Skåne var ni? Bor ju själv här i trakterna...