Sidor

lördag, oktober 24

Kolhydrater, ja tack!

Dagarna rinner iväg och inte hinner man allt man ska göra. Mina elever gjorde i veckan ett avslutande religionsprov. Mina små gullungar är sjukt duktiga på att fuska. Men icke så nicke denna gång. Eftersom vi inte ska läsa mer religion under året så var det sista gången att visa vad dem går för. Eftersom jag är världens bästa lärare så gjorde jag olika prov så möjligheten för fusk var noll! Väldigt nöjd är jag allt när jag ser att 98% fixade minst G. Så jag firar in både höstlov och att kidsen klarade provet med extremt mycket sött. Det ända som är nyttigt är jordgubben på den enorma bit chokladkaka. Annars så finns det att tillgå glass, två strutar (den i choklad syns inte så bra) och en mackaglass som sonen säger. Mumma!



2 kommentarer:

Thea sa...

Vilken listig lärare du är! ;-)
Å snarrig ser kakan ut också.

Majtjho sa...

Ibland så kan man vara lite småklurig. De blev allt lite snopna.
Chokladkakor är alltid smarriga!