Sidor

söndag, augusti 10

Inget nytt att visa.

En liten klänning. Inte för att den är nysydd i dagarna utan att jag inte har visat er den tidigare. Jag håller som sagt på att virka för fullt. Har några ugglor klara som ska fotas. Men tyvärr är inte min kamera så frisk just nu. Så ni får helt enkelt hålla till godo med denna underbara klänning. Tyget har jag fått av en god vän till mig.


I morgon börjar jag jobba igen. Efter 7 veckor ledighet drar det nu igång igen. Nytt jobb och nya kollegor. Ska bli spännande.

4 kommentarer:

hea sa...

Vilket vackert tyg! Och så fint det blev med de gröna kantbanden - härlig färg!

OttoPippi sa...

Den var verkligen fin! Lycka till på jobbet!!

Solveig Lövendahl sa...

Fin klänning! Hoppas du har det bra på jobbet idag!

Retro Elephant sa...

Härlig klänning, snyggt med limegrönt kantband. Kul med nytt jobb, omväxling skadar aldrig!

//Lina