Sidor

måndag, juni 30

Hemlisfrågor och svar.

Har fått reda på vem jag ska skicka till denna omgång av hemlishemlis. Spännande. Här kommer mina svar till min vän.

Vilken storlek?
Min lilla kille drar 92 och stortjejen 116. Välj själv, stort eller litet.

Vilka färger?
Inte rosa, gärna rött. Gillar färg och blommigt. Färg och form man blir glad av helt enkelt.

Vilka material?
Naturmaterial.

Vilken stil?
Unisex, enkelt inte ryschrysch. Gillar retro.

Vilken sorts böcker?
Jag läser allt beroende på humör. Läser just nu Brunstkalendern av Emma Hamberg. Små rolig och enkel läsning. Är en all ätare.

Om det något du undrar över. Fråga på.

1 kommentar:

Pixi sa...

jag anmälde mej till hemlis men inget hände..tråkligt för ser att hos dej o hos nån annan har det funkat...så söta ugglor du gör..vad hittar du ögonen?Panduro lr ? trevlig sida du har .. jag pysslar jag med,lagt dej till min favvissar helt enkelt! =)