Sidor

torsdag, april 24

Sommarklänning till dottern.

Idag var det min första "lediga" dag sedan vecka 7. Har en dag i veckan som är till mig och min sömnad. Det blir sällan så. Men just idag skulle de ha en liten promenad på barnens förskola. De har idag invigt två hälsospår i vår by. Tidningar var på plats och min dotter var mest nöjd med att de fick glass. Sonen somnade i vagnen. Jag var själv inte aktiv i invigningen utanv spåren, satt på vår balkong och drack kaffe och läste nya Hus&Hem. Jag hade väldigt mysigt i vårsolen.
Efter en stund tog jag mig i kragen och blev produktiv. Klippte och kilppte (en bunt shorts).



Det blev en färdig produkt. En sommarklänning till skrutten. Väldigt enkel och väldigt fin. Har redan fler på G.




5 kommentarer:

OttoPippi sa...

Originell och supersomrig!!!

Retro Elephant sa...

Vilken vacker sommarklänning, tyget var också jättefint!

Majtjho sa...

Tack så mycket. Det är verkligen en sommrig klänning. Längtar så efter sommaren.

Jes sa...

Vilken underbar klänning, så fin & så sommrig :)

Majtjho sa...

Tack. Kul att den gillas!