Sidor

söndag, januari 13

Bara en bunt ideér

Tro nu inte att jag ligger på latsidan eftersom det bloggas så lite här. Nope, jag är i fullgång med nya ideér till vårens kläder och sen är jag tillbaka på jobbet efter mitt jullov. Så denna veckan har det varit fullrulle. Jag skissar och funderar, klottrar och tänkler. Det är småkul att skapa lite nytt. Sen är det bara att fundera ut vilket som ska bli gjort.

Har haft lite eller egentligen massor av problem med min mail. Jag skickar mail som inte kommer fram och jag kan inte läsa mailen som folket skickar till mig. Jag har telia, så det är inte bara jag som har problem.



Under tiden ni väntar på klädbilder får ni hållas med en hemmagjord burgare, för det är faktiskt de som är godast.




13 kommentarer:

DORIS DAISY sa...

Jag dööööör vilken rolig!

Anonym sa...

Vilken gullig burgare!
Ser fram emot att följa din kommande projekt!

Anonym sa...

Du är för kul, hur kan man orkar göra hamburgare med garn... roligt!

Cecilia sa...

Frääään :)

Linda/Inna sa...

Kul idé!

Anonym sa...

Har försökt maila dig på en
annan adress jag hade, men jag vet inte vart mina mail tar vägen :(
Kan du maila mig så att jag har rätt mail till dig?
//Annika R-maja

Jenny sa...

Mums - jag blir sugen på en promenad bort till McDonalds...

Anonym sa...

Tack så mycke, det är min grej just nu att virka.

/ majtjho

Celi sa...

Vilken kul sak! :) Jag borde verkligen lära mig att virka snart...

Anonym sa...

Den här var ju cool!
Du har många roliga idéer ....jag skulle gärna ta mig en glutt i ditt skissblock:)
Jag har varit inne på ditt e-album nu och kikat på dina skapelser....jag blir såååå glad...tygerna du använder i dina härliga barnkläder är ju bara för häftiga....fortsätt så...I love it!!!
kram på dig!

Anonym sa...

mönstret finns i den amerikanska boken Amigurumi..

GOBLIgobli sa...

Haha, vilken underbar burgare! :-) Inget jag kunde lista ut av den första bilden...

Välkommen! sa...

haha, riktigt snygg!
lite i stil med dessa:
http://nicolegastonguay.com/gallery/album/72157594343700268/

jag önskar jag kunde virka oxå! då skulle jag nog göra en varmkorv! haha! :)