Sidor

torsdag, maj 17

Äntligen.....

Så då kommer äntligen lite bilder på nya klänningar. Jag skulle gärna vilja ha bilderna brevid varandra men jag vet inte hur man gör det, så tyvärr blev det ett låååångt inlägg istället. Kanske vill någon förklara för mig hur man gör. Dessa klänningar kommer att finnas med på söndag. Har även några andra godingar på G. Ska fålla de sista sen är jag redo för marknaden.

Jag har alltid stått ihop med min lillasyster (tillsammans gör vi smycken) men tror inte hon kommer att kunna stå med mig på söndag för hon ska ploppa bebis inom kort (beräknad till den 19:e) . Jag tycker att hon kan knipa tills på måndag så jag får sällskap *hihi*.








Denna klänningen är nog en av mina favoriter, den är färgglad och riktig sommar fin. Vill att min tjej ska ha en men hon svarar som vanligt " så ful, den vill jag verkligen inte ha!"
Hej så länge, ska kila ner och natta mina små sjuklingar. Sen blir det symaskinen och jag!


Inga kommentarer: