Sidor

onsdag, april 18

Ogräs hit o dit!

Oj, vad jag har varit dålig på sista tiden med att skriva här. Har haft fullt upp i min trädgård. Man kan inte sita inne och sy när solen strålar och det är en bra bit över 20 grader. Det går bara inte. Så istället har jag fått lite mer fräknar och valkar i händerna efter allt slit med pappas grep. Shit vad jobbigt det är. Håller på att ta bort gräs/ogräs från en bit i trädgården som vi ska odla på. Men huva va tungt. Snyggt kommer det att bli. Känns bara att man inte kommer någon vart. Dottern älskar att vara ute och leka i sin sandlåda. Hon är en riktig pysseltjej. Sonen däremot gillar mest att käka jord varvat med lite sand. En riktig liten vilding. Precis så det ska vara när man är 7 månader.


Har även hunnit att virka små skor och mössor. Ska ta lite bilder så jag kan visa er. Nu i helgen måste jag sy lite tills Merkado som är sista söndagen nu i April.

Inga kommentarer: