Sidor

tisdag, april 10

Borta bra men hemma alltid BÄST!

Då var man hemma igen efter en påsk på Gotland. Har haft det super skönt. Tyvärr har det varit lite tråkigt väder, igår vaknade vi upp till snökaos. Lite otippat i April. Annars var det toppen. Festen i lördags var superdupert trevlig. Det är alltid kul att träffa alla igen och ännu trevligare alla på en och samma gång. Maten var kanon. Grekist buffé och ölen var även den god.


Det blev inget gjort med virknål eller stickor under resans gång. Kom ialla fall från Gittes med massor av tyg. Det var så stort att jag inte visste vad jag skulle köpa. Tyckte mest att jag bara gick runt och kände på allt. Det tråkiga var att personalen var lite tråkiga. Sura och ville mest bara gå och fika.


Ska nu gå och fixa lite lunch och sedan bänka mig i soffa. Är tokförkyld. Inte alls roligt.

2 kommentarer:

I HUVUDET PÅ EN GULDFISK sa...

Hej hej.. Nu har jag äntligen bestämt färgerna på byxorna, om du fortfarande vill sy ;-) Kan du inte maila mig på fluffis80@hotmail.com? :-)

florin design sa...

Håller verkligen med om att det alltid är skönt att komma hem, hur bra resan än har varit :-)

Tråkigt att du är förkyld nu när du har massor med nytt tyg!!!! Jga vill oxå åka till Gittes! Trist med så tråkig personal...