Sidor

torsdag, mars 29

Så blev den.



Så här blev mössan när den blev klar. Garnet var super härligt att sticka med. Garnet köpte jag på symässan i helgen och kommer från denna butik. Dom hade massor av fina garner. Blir kanske lite garn när man ska ha nya mössor i höst. Mönstret till mössan finns här för den som vill sticka en eller två.





Mina pulsvärmare kom på posten i veckan. Tackar så mkt. Färgen är tyvärr lite missvisande. Den ska vara mer lila. Super sköna, gillar dem jättejätte mycket. Så nöjd. Jag ska helt klart vara med nästa gång också. Funderar på hemlis, men jag vet inte.
Nu ska det fixas lite lunch, sedan blir det ut i solen. Sprang omkring i linne igår. Härligt. Jag gillar sol och värme.

1 kommentar:

Botilda sa...

Jag var inte alldeles säker på att jag hade öppnat rätt sida när jag kikade in hos dig i morse. Sen skrattade jag! Om du tittar in hos mig i eftermiddag (tildetextil.blogspot.com) tror jag att du förstår varför.

Det där med hemlis låter som en kul idé.