Sidor

onsdag, mars 10

Ett gäng...


8 kommentarer:

Maria sa...

Supersöta!

Nette/Rostis sa...

sötnosar!!

Hello sa...

Och vilket gäng sen! De är fantastiskt söta!

Anonym sa...

De är så söta!
Jörgen har det dock väldigt bra här hemma och blir väl ompysslad, när han känner sig ensam. ; )

// J

Åsa Tidqvist sa...

men åh vilka fina! det blir så snyggt när man har så många, men jag orkar aldrig göra mer än en...sen vill jag göra ngt annat...

Anonym sa...

Jättefina ! Verkligen färgklickar. Vet du om och när det skall bli någon marknad på Cafe´Barbro nästa gång ? undrar jag från Malmö som träffade dig där en jul för ett par år sedan ?

Tea /Lilla hund sa...

Åh! Jag önskar att du kommer och hälsar på mig i butiken nån gång och att du då har med dig massa apor dit.
Och att du vill sälja dom hos mig förstås =)

Majtjho sa...

Tack så hemskt mycket för era finfina kommentarer. Jag gillar verkligen att virka dessa filurer så den ena aldrig blir den andra lik.