Sidor

tisdag, december 2

Done...

Japp, nu var de klara och redo för nya hem.



14 kommentarer:

HugOlle sa...

Lika fina som vanligt! Är någon mäjligen till salu? Eller är de bokade allihop? (Sa hon med hopp i rösten...)

Mallaching sa...

preciiiis.. ja instämmer i hugolles fråga........ :)

Carolina sa...

Så söta, alldeles bedårande är de ;)

Katarina sa...

Dina ugglor är ju bara helt underbara!

jenny sa...

Åh, de är ju helt helt fantastiska.

Majtjho sa...

Tack så mkt. Skönt att ni gillar dom lika mkt som mig. Ingen av dessa mobiler är bokade. De ska med på söndag. Hojta till om ni hittar någon som ni gillar. Annars kan ni själva välja färg efter tycke och smak.

Retro Elephant sa...

Jag bara älskar dem!

Kottekott sa...

Nu måste jag bara veta, för jag måste ha en...hur mycket kostar dina fina ugglor?

JHÅ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
JHÅ sa...

oj då det hände nåt konstigt med min kommentar... iallafall;

Hej! vill bara lämna en stor eloge till dina underbara ugglor!! kul att se nåt lite annorlunda och jag kan bara tänka mig hur mycket de går hem hos barnen... superduper söta tycker jag.

Anonym sa...

Oj, vilka fina!

Delta Blue sa...

Ååå vilka toksöta ugglor!

Ahlard sa...

Oj vilka underbara ugglor, och så mycket annat fint... Nu har jag dig i min länklista så jag inte missar allt fint framöver. Nyss hittat hit nämligen. Älskar vantarna också...

Camilla, hus nr 8 sa...

Åh, så söööta! Helt underbara!