Sidor

onsdag, januari 2

Inget nytt från mig inte.

Tänkte bara tala om för er att jag lever. Det tog lite tid att återhämta sig från flygresan och ställa in sig på den skånska kylan. Men nu är det nytt år och jag har laddat ryggsäcken med massor av nya batterier så det ska nog bli bra. Jag har en del beställningar som ska göras, har ett nytt hemligt projekt på G. Väntar hem tyg från jny, som alla andra redan har sytt något i. Det ska bli roligt att få sy i så fint tyg.

Har varit lite lat på pysselfronten men har pusslat en hel del. Jag tycker verkligen det är sjukt roligt att lägga pussel. Har alltid gjort det och det kommer som ett litet kall runt julen att nu måste jag pussla.

Nu ska jag i allafall avsluta denna pysselfria dag med att läsa och äta favvoglassen. Ha det gott och gott nytt pysselår, så där några dagar sent.

6 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Gott Nytt År och välkommen hem!

Anonym sa...

Jag ser fram emot att få följa dina projekt. Du åkte ju på semester när jag precis hade hittat din fina blogg!!!!
Hoppas du kan njuta av fina minnen från resan nu när du är hemma i kalla Sverige igen!

Anonym sa...

Hej,

Har försökt maila dig, men jag vet inte om mina mail kommer fram?

//Annika

Anonym sa...

Tack detsamma.

Syfröken: ska spana in din blogg, roligt med en fröken till.

Annika: Jag har problem med min mail. Har mailat dig fån en annan adress.

/ Majtjho

Gekko sa...

Vad kul det skall bli att se vad du gör av kanintyget! Det är så inspirerande att se alla olika snygga alster i det!

Anonym sa...

Ok, då försöker jag på den istället.
Tror att jag har den här hemma.

//Annika