Sidor

måndag, december 3

Hemlispaket.

Jag har fått mitt paket. Juligt precis som temat visade. Fick en fin duk, fast den kommer stå finfint under vår julgran i år. Är inte så mycket för julpynt och så men under granen får den hedersplatsen.


I mitt paket fanns även fina tygbitar till lappteknik, vilket passar kanon då jag har införskaffat mig boken "Tildas Hus". Där finns hur mycket pyssel som helst. Superfin bok verkligen.
Fick även med tvillingnålar, perfa då mina sista knäcktes häromdagen. Fanns även med handstöpta ljus, ser så ut i alla fall. Blir mysigt med levande ljus och glögg, då kan man torka munnen men juliga servetter som kom med. Fick även en påse the. Denna hamnade då inte på bild.

Paketet kommer fårn Ann-Sophie, har fortfarande inte listat ut vilken som är hennes blogg. Tack så mycket för julpaketet Ann-Sophie. Ganska roligt att jag fick mitt idag då jag lämpade mitt på posten idag. Det kallas tajming.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du tyckte om sakerna.Du ska veta att jag varit nervös för att det va nåt som inte du skulle gilla.Men under granen blir den ju jättebra.Ha det gott!!

Anonym sa...

Efter tt ha kikat runt lite till på bloggarna så tror jag att det är från Pejgan då hon har sytt en del lapptäcken. Rätt eller fel???

/ Majtjho

Anonym sa...

Fel svar.Jag heter nåt annat som gjort det här.

Majtjho sa...

jag provar med en gissning till innan vi drar till flygplatsen, kanske kan det vara Doris Daisy???

Anonym sa...

Doris heter jag inte.En ledtråd kansle du vill ha.Första bokstaven är L.Men nu har du nog åkt.Trevlig resa!!

Jes sa...

vilket fint paket du fått, fina tyger ska bli spännande att se vad det blir av dem. Hopps ni har det bra på er resa:)